Diseny

Diseny
Un bon diseny 


El diseny de l'empresa d'appel el considero bo, no només per l'èxit que ha aconseguit sinó per una sèrie de cualitats que he pogut notar, tals com : 

- Simplicitat : 
El logotip d'aquesta empresa és molt simple, no és una imatge que especifiqui o esmenti cada espectre del negoci, ni representa literalment tots els conceptes que i ha ferreres aquesta marca. 
Considero que això és bo perquè no hi ha res que intervingui o et distregui del missatge principal, el dibuixet la poma .
A mes la Seva simplicitat també el fa molt més fa il·lusió de recordar.

- Representativitat : 
Aquest logo es com la síntesis de la marca, es la personalitat, l'esencia, perquè una poma no té res a veure amb la tecnologia, però cada vegada que la veus penses en els telèfons que vénen i en el tipos de persones que els solen comprar . 
El logotip representa perfectament el tipos de marca que es Appel.


Un mal diseny


Al contrari que l'anterior logotip, aquest diseny d'una marca de tabac, no em sembla del tot bo, ja que, desde el meu punt de vista, té unes cuantes cadències tals com :

- Representativitat:
El logo en si no et diu res de l'empresa, es a dir, tu veus la marca però no saps que és exactament el que t'està venent i com que tampoc té res original que et faji pensar o veurel més ( com algun símbol que es poguí identificar fàcilment ) fa que passi desapercebut.
A mes a l'hora de fer el logo més petit no el pots simplificar de cap manera , per tant a l'hora de llegir les llets depenent de quin tamany es trobin seria un vardader repte .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada