Publicitat

VIDEO- ANUNCI COLÒNIA

Story line:
Anunci d’una colònia refrescant, la qual t’aportarà la clau de la frescor i et farà sentir com si estiguessis al mar.


Guió literari:
Veu de fons cap al final del video dient:
La fraîcheur, le paradís (la frescor, el paradís).


Guió tècnic:
Una noia caminant per la platja. S’enfoquen els seus peus sobre la sorra, les onades tocant-li la punta dels peus. Ella a l’aigua. S’enfoca una mà seva sobre les onades; pla d’aquestes. El cabell a l’aire, i aleshores se la enfoca sencera des de lluny i la càmera es va allunyant, fins a gravar la colònia que hi ha a la sorra.


Eslogan:
Avoir tout, avoir au clé (tingues tot, tingues au clé).


Nom de la colònia:
Au clé (la clau, la clave).


Nom de l’empresa:


CIEL (cel).

Video

Logo
 



Storyboard 




Producte


Portada






Bon Anunci :

  • Descripció del tipus de publicitat de l’anunci: en aquest anunci, podem veure una publicitat internacional en la qual el creador ens intenta convèncer d’unir-nos a Amazon prime, de manera que és un spot publicitari de televisió (tot i que per Inernet també ho podem trobar).
  • Anunciant/client: l’anunciant ha estat la famosa companyia de comerç electrònic: Amazon, que en aquest cas tenia com a client a qualsevol persona que veiés la televisió i tingués un mitjà pel qual entrar a Amazon.
  • Producte: aquest producte comercial es tracta d’Amazon Prime, donant especial a aquesta última paraula ja que aquest tipus de servei és diferent al que donen sempre a la companyia, doncs es caracteritza per entregar les comandes molt més ràpid (com diu a l’anunci, rebent-lo al dia següent).
  • Sinopsis: en aquest anunci ens intenten vendre el producte prèviament mencionat mitjançant amb un cas quotidià com és el fet de no poder passejar el teu gos.
  • Target (justificació de la sinopsis): els productors ho realitzen d’aquesta manera amb l’intent de produir-nos empatia, ja que, com he dit, ens presenta una situació quotidiana com és el fet de no poder passejar el teu gos mentre que veus com altres persones sí poden. A més, intensifica aquesta empatia mostrant l’abans i el després; és a dir, l’abans és el fet d’estar trist per no poder passejar-lo bé/fer-ho feliç, i el després és al dia següent amb la ràpida rebuda del producte comprat que els permetrà passejar gràcies al que anuncien, que és Amazon Prime.
  • Anàlisis dels personatges: no hi ha molts personatges involucrats. De fet, es podria dir que només n’hi ha 2, (al menys de protagonistes), que són un noi físicament normal i d’aparent 20-25 anys, i el seu gos, petit, blanc i amb una pota amb benes. De personatges secundaris tenim alguns altres gossos corrent i uns altres adults que no es poden apreciar bé, però que físicament semblen tenir la mateixa edat o semblant.
  • Anàlisis de l’audio: No hi ha diàleg, però com a audio tenim una constant música nostàlgica fins el moment de la compra, que la canvia i la fa més animada.
  • Anàlisis de la il·luminació: Es tracta d’aparent llum natural, ja que tot el vídeo és gravat a l’exterior, al que sembla un parc o camins.
  • Anàlisis de la gamma cromàtica: És una gamma cromàtica de colors vius, en la qual sobre tot destaca la verdor de la gespa i la blancor del gos.
  • Anàlisis de l’eslogan: No té un eslogan com a tal, però sí que surt el logo i una petita frase, amb lletra llegible, de tamany mitjà i pulcra: “Envío en 1 día gratis de 2 millones de productos”. D’aquesta frase destaquem l’ús dels números per donar-li contrast.


Mal Anunci :

  • Descripció del tipus de publicitat de l’anunci: Es un spot publicitari de televisió. Es una publicitat internacional, que intenta vendre unes hamburgueses de Bembos, utilitzant les emocions.
  • Anunciant/client: L'anunciant d'aquest spot ha estat una empresa de menjar ràpid argentina “Bembos”. El qual està dirigit cap a totes aquelles persones que solen fomentar llocs de menjar ràpid.
  • Producte: El producte que venen l'empresa de “Bembos” es menjar no saludable com: Hamburgues, patates, nuggets...
  • Target (justificació de la sinopsis): L'anunci tracta d’una famosa model que está provant-se  diferents peces de roba i es troba en un vestidor rodejada de diferents modistes, fins que arriba un moment en que, cansada de tot, marxa del  vestidor i es menja una gran hamburguesa, mentres repeteix una vegada i una altre “menos es más“. Això fa referència a totes aquelles persones  que els ve d'agust alguna cosa, pero no se la mengen perquè els faria engreixar, així fan que l'espectador senti empatia amb el personatge.
  • Anàlisis dels personatges: En aquest anunci en concret  no surten molts personatges, de fet es podria dir que només hi ha un personatge principal, una model, molt guapa i prima. També surten altres personatges de molta menys importància, com una senyora gran vestida en traje (sembla una dissenyadora) que surt menjant un api, i es queda miran-se a la protagonista impresionada perquè estigui menjant-se una hamburguesa .
  • Anàlisis de l’audio: Durant l'anunci la protagonista , la model,  ens va posant en situació amb una veu en off, que va explicant-ho tot . A més també tenim de fons una música més aviat sensual que continúa durant tot l'anunci.
  • Anàlisis de la il·luminació: Sembla una il·luminació artificial, és a dir creada a partir de diferents focus, ja que representa que està gravat en un estudi de fotografía .
  • Anàlisis de la gamma cromàtica: Es una gamma cromàtica de colors càlids, dels quals resalten sobretot el vermell i el daurat del vestit de la noia i de l'hamburguesa .
  • Anàlisis de l'eslògan: L'eslògan publicitari de l'anunci és “Como Bembos no hay otra “ , és curt i simple, però sense res remarcable: és tan simple que no té res que et faci recordar-lo, ni una rima o alguna paraula enganxosa.   

Anuncis publicitaris, imatges

Bon Anunci ( SENSODINE)



Anàlisi de la composició de la imatge: La imatge publicitària es tracta bàsicament del primer pla d'un gelat, (el qual es troba just al mig), mossegat per la part de dalt. En aquesta mossegada podem observar com  l'interior es ple de claus. A més a més, aquest gelat es troba en un fons que pateix una difuminació desde les cantonades fins el centre, de blau a blanc.
Ús del color: Els colors d'aquesta fotografía estan molt ben empleats ja que hi ha un gran contrast amb el to marro del gelat i el color metal·litzat dels claus amb el fons tan clar, blanc i blau.
Composició gràfica: Aquesta fotografia té una forma rectangular.
Anàlisis del text: En aquest cas aquesta publicitat no té cap text, ni cap tipus de slogan, ja que només amb la imatge pots entendre perfectament que parla de la sensibilitat bucal, reflexant el dolor de menjar un gelat fred amb clavar-te claus.
Anàlisis de l'eslògan: No hi ha.
Funció del text i de la imatge publicitària: La funció d'aquesta fotografia publicitaria, es buscar que l'espectador es senti identificat amb la sensació de dolor que dona la imatge i la que possiblement ell pateix, o ha patit, i al veure que aquesta empresa entén el que ell sent, és més probable que pensi que sabran com solucionar-li el problema.

Mal Anunci



Anàlisi de la composició de la imatge: En aquest anunci podem veure com hi ha un primer pla d’una capsa de la qual surt un diàleg, que dona l’atenció a un altre primer pla: el del suc que s’anuncia. De fons tenen un dibuix del que sembla ser una còpia repetida semblant al logo.
Ús del color: El color que més destaca sense dubte és el blau, el qual es troba a la majoria de l’anunci. En quant a si és el color més adequat per promocionar un suc, això ja no està tan clar.
Composició gràfica: Aquesta fotografia té una forma rectangular.
Anàlisis del text: Hi ha molt de text, docs trobem la seva definició, una recomanació, un consell i l’eslògan: potser més del necessari per ser un anunci publicitari, cosa que pot causar que es perdri el focus d’atenció a lo que és realment important, que és el suc. Tot aquest text, això sí, en unes lletres blanques i blaus que contrasten i es llegeixen bé en la imatge.
Anàlisis de l'eslògan: No és molt original ni enganxós, sembla una frase qualsevol que no dóna especial atenció a la imatge en si.
Funció del text i de l'imatge publicitària: La funció d’aquest treball sembla demostrar lo bo i ben recomanat que és aquest suc, cosa que es pot veure en la combinació de text/imatge que es complementen mútuament: si hi ha foto, hi ha text.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada